Artikkelit

B2B buukkaus myynnin kasvattajana

B2B buukkaus tarkoittaa B2B-myyntitapaamisten sopimista. Yleensä sitä toteutetaan aktiivisella asiakaskontaktoinnilla puhelimitse. B2B buukkaus kasvattaa myyntiä erityisesti silloin, kun laatu ja määrä ovat hyvässä tasapainossa.

Lue artikkeli

Buukkauspalvelut – ostajan opas

Oletko harkitsemassa buukkauspalveluiden ostamista? Connection Housella on alalta pian 20 vuoden kokemus – keräsimme tähän ostajan näkökulmasta kaikki tärkeimmät asiat, jotka tulee ottaa huomioon buukkaupalveluiden valinnassa.

Lue artikkeli

Hyvinvoiva henkilöstö tekee
parhaat tulokset

Kun yrityksen henkilöstö voi hyvin, kaikki voittavat. Hyvinvoiva henkilöstö on Connection Housen tärkein voimavara, johon myös panostetaan. Tämän ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme vuodesta toiseen laadukasta palvelua.

Lue artikkeli

Bookkaus- ja myyntisanasto ”for Dummies”

Tämä on taskusanasto bookkauksen ja myynnin jargoniin, jolla pääset vauhtiin myynnin tukipalveluita ostaessasi. Mitä bookkaus tarkoittaa? Bookkaus, buukkaus vai tapaamisten sopiminen – kaikki nämä tarkoittavat yhtä ja samaa asiaa. Tarkista, ovatko kaikki termit jo tuttuja!

Lue artikkeli

Markkinatutkimukset – hinnat ja tarjonta

Markkinoilla on karkeasti linjaten kahden hintaisia markkinatutkimuksia. Lisäksi tarjontaa täydentävät myynnilliset markkinakartoitukset, joita ei pidä sekoittaa kuntien teettämiin hankintalain edellyttämiin markkinakartoituksiin. Yrityksen kannattaakin punnita, millainen markkinatutkimus on omaan tarkoitukseen sopivin.

Lue artikkeli