2.9.2021

Buukkaus -
Mitä hyötyä siitä on?

Mietitkö, onko buukkaus oikea ratkaisu yrityksellesi? Tai mitä hyötyä siitä oikeastaan on? Tässä 9 hyvää syytä ottaa buukkaus käyttöön.

Buukkauksen hyödyt:

  • NOPEAMPIA TULOKSIA

Buukkauksen käyttö nopeuttaa myynnin prosessia huomattavasti. Esimerkiksi tilanteessa, jossa yrityksesi oman myyjän tehtävänä on käydä läpi valittu kohderyhmä: aikaa kuluu puoli vuotta. Buukkauksen tuoman lisävoiman avulla sama kohderyhmä onkin käyty läpi alle parissa kuukaudessa. Buukkauspalvelu hoitaa kontaktoinnin ja kartoituksen – oma myyjä myyntitapaamiset ja kaupat.

  • LISÄVOIMAA KAMPANJOIHIN

Silloin kun yrityksesi tarvitsee joustavasti laadukasta myynnin lisätyövoimaa esimerkiksi lanseerauksiin, on buukkaus erinomainen valinta. Buukkaus tuo nopeutta ja tehoa uusien tai jo olemassa olevien asiakkaiden kontaktoimiseen.

  • MYYJÄ KESKITTYY OLENNAISEEN

Asiantuntija-aloilla myyntityö on moninaista ja aikaa (tai halua) paneutua asiakkaiden kylmäkontaktointiin ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi. Myynti voi jopa laahata tai toisaalta voitaisiin ottaa askel seuraavalle tasolle. Silloin parempia tuloksia saat ulkoistamalla myyntiprosessin alkuvaiheen. Keskitä oman yrityksesi resurssit suoraan myyntitapaamisiin ja asiakkaiden kanssa kaupantekoon. Buukkaukseen erikoistuneet osaajat puolestaan loistavat tapaamisten hankkimisessa ja asiakkaiden tarpeiden kartoituksessa.

  • YRITYSTEN PÄÄTÖKSENTEKIJÄT TAVOITETTAVISSA

Yritysten päätöksentekijöiden aika on koko ajan kalliimpaa ja huomion saaminen on haastavampaa. Hyvin valmisteltua ja relevanttia lähestymistä arvostetaan. Joskus myös oikean henkilön löytäminen ja tavoittaminen ottaa aikansa – tämän buukkaaja tekee puolestasi.

  • EHEÄT KAMPANJAT JA TULOKSET

Kun myyntitapaaminen on hyvin motivoitu ja sen tavoite kohdennettu ja kirkas, myös kaupat toteutuvat todennäköisemmin. Buukkaus on yksi toimivaksi todettu keino saada tämä osa-alue toteutumaan systemaattisesti. Saat myös buukkausyrityksen kokemuksen ja tietotaidon myyntikampanjoiden suunnittelusta käyttöösi.

  • HIOTUT IDEAT

Ideoiden pitää nykyään olla parempia ja vaikuttavampia, kun erilaisia yhteydenottoja asiakkaille tulee ovista ja ikkunoista. Hyvin hiottu ja ideoitu myyntikampanja erottuu edukseen massasta.

  • KOHDENNETUT JA RÄÄTÄLÖIDYT MYYNTIVIESTIT

Kaikille ei voi puhua samalla tavalla. Kun lähdetään kontaktoimaan uusia tai olemassa olevia asiakkaita henkilökohtaisesti, kannattaa se tehdä juuri niille ihmisille suunnitellusti sekä yrityksesi tyyliin sopivasti. Näin saadaan parempia myyntituloksia.

  • AMMATTILAISET ASIALLA

Buukkauspalvelun yhteyshenkilöt ovat erikoistuneet juuri tähän myyntiprosessin vaiheeseen. He kouluttautuvat ja hiovat ammattitaitoaan, jotta voimme tarjota parasta laatua buukkauksen asiakkaillemme.

  • BONUS: ARVOSTAVA VAIKUTUS

Kun yhteyshenkilö sopii tapaamisen puolestasi, on tapaamisessa jo lähtökohtaisesti hieman arvokkaampi lataus.