Connection House
FB LI

VALIKKO

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Buukkaus­palvelu
    • Ketterä markkinatutkimus
    • Kuunteleva asiakaskysely
    • Myynnin ulkoistus
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Ota yhteyttä
  • FB LI

Etusivu / Artikkelit

24.03.2022

HS Yrittäjä: Ihmisläheiset kohtaamiset tuottavat parhaan tuloksen

Puhelinkontaktointialan myytinmurtaja Connection House satsaa henkilöstöön ja asiakasymmärrykseen. Tulokset miellyttävät niin myyjää kuin asiakasta. Artikkeli Connection Housesta julkaistiin Helsingin Sanomien Yrittäjä-liitteessä.

Teksti | Mari Korhonen

 

Asiakkaidensa myyntiä jo vuodesta 2006 edistänyt Connection House tekee asiat alallaan toisin ja menestyy. Myyntiä, uusasiakashankintaa, buukkauspalveluita sekä asiakaskokemuksia kehittäviä tutkimuksia puhelimitse toteuttavan yrityksen tuloksellisuuden salaisuus on investoinnit ihmisiin. Henkilöstöä ei nähdä vain yrityksen tärkeimpänä resurssina, vaan koko toimintakulttuuri perustuu tämän resurssin vaalimiseen. Tämä näkyy pitkinä työsuhteina ja vahvana ammattiosaamisena. Ihmisläheinen organisaatiokulttuuri on läsnä jokaisessa asiakaskohtaamisessa, joka nostaa puhelimitse toteutettavan myynninedistämisen aivan uudelle tasolle.

– Heti ensimmäisestä työpäivästäni lähtien tajusin, että täällä todella panostetaan työntekijöihin. Kaikki toiminta heti perehdytyksestä alkaen on perusteellista ja laadukasta. Työntekijää kunnioitetaan ja työntekijät kunnioittavat sekä työtään että työnantajaansa. Täällä tehdään asioita suurella ammattiylpeydellä ja ilolla, nyt kolmen vuoden ajan Connection Housella työskennellyt Antti Suutari kertoo hymyillen.

Puhelintyöskentelystä aloittanut Suutari työskentelee nyt tiiminvetäjänä ja projektikoordinaattorina. Kilpailukykyinen palkka, hyvät henkilöstöedut, kehittävät koulutukset sekä rento, luottamukseen perustuva yrityskulttuuri ja monipuoliset asiakaskohtaamiset ovat pitäneet hänet tyytyväisenä.

– Työntekijöistä pidetään huolta ja henkilöstöä kannustetaan myös itseään huolehtimaan hyvinvoinnistaan työsuhde-etujen muodossa. Laajennetun sairauskuluvakuutuksen ja työterveyspalveluiden lisäksi käytössämme ovat muun muassa hieronta- ja personal trainer -etu, kulttuuri- ja liikuntasetelit, välipalahedelmät, ergonomiset työvälineet ja vapaus tehdä töitä myös etänä.

Toimenpiteet näkyvät sairauspoissaoloissa ja vaihtuvuudessa.

– Puhelinkontaktointialalla on tyypillisesti kova vaihtuvuus, jolloin yhtenäistä kulttuuria ja syvää ammattiosaamista ei välttämättä pääse muodostumaan. Connection House on onnistunut sitouttamaan työntekijät, täällä työskentelee ihmisiä vuosien kokemuksella. Saimme viime vuonna myös arvostetun Great Place to Work® -sertifikaatin, joka kuvastaa työilmapiirin laatua.

Vaikuttavaa kontaktointia

Sitoutunut työyhteisö vaalii vahvoja asiakassuhteita henkilökohtaisella vuorovaikutuksella. Kuunteleva ote mahdollistaa syvällisen asiakasymmärryksen, tyytyväiset asiakkaat ja onnistuneet tulokset.

– Samalla tapaa kun työnantajamme on kiinnostunut henkilöstöstä, me olemme kiinnostuneita asiakkaistamme. Jokainen kohtaaminen on ainutlaatuinen. Luottamus saavutetaan, kun ihminen kokee tulevansa nähdyksi ja kuulluksi.

Kun asiakastutkimuksen, bookkauksen ja myynnin ulkoistaa vuorovaikutuksen ammattilaisten käsiin, vapautuu yrittäjälle resursseja keskittyä liiketoiminnan ytimeen.

– Huolellisen kartoituksen avulla varmistamme yhteisymmärryksen ja asiakkaan tarpeisiin vastaavan kampanjan toteutumisen.

Connection Housen tiiminvetäjä ja projektikoordinaattori Antti Suutari

Connection Housen tiiminvetäjä ja projektikoordinaattori Antti Suutarin mukaan puhelinkontaktointialaa vaivaa tyypillisesti kova vaihtuvuus. Kuva: Eino Ansio

Helsingin Sanomien Yrittäjä-liitettä pääset selaamaan Issuu-palvelussa

Lue alkuperäinen verkkoartikkeli Newspoolin sivuilla

Tutustu Connection Housen palveluihin

Myynnin ja vuorovaikutuksen ammattilaiset palveluksessasi

 

Tapaamisten sopiminen

Markkinakartoitukset ja -tutkimukset

Asiakaskyselyt

Myynnin kumppanuudet ja pilotoinnit

Jaa artikkeli

Facebook LinkedIn

Palaa takaisin listaukseen

Facebook

LinkedIn

Hatanpään valtatie 18
33100 TAMPERE

Puhelin: 010 820 5600

  • Palvelut
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Yhteys
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeasetukset

Connection House Oy © 2025

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}