Connection House
FB LI

VALIKKO

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Buukkaus­palvelu
    • Ketterä markkinatutkimus
    • Kuunteleva asiakaskysely
    • Myynnin ulkoistus
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Ota yhteyttä
  • FB LI

Etusivu / Artikkelit

10.09.2021

Kylmäsoittaminen – Näin parhaat puhelintyön ammattilaiset saavat asiakkaan huomion – Katso video!

Miten saat ventovieraan ihmisen huomion puhelimessa, kun soitat hänelle ensimmäistä kertaa? Vaikuttava kylmäsoittaminen ja kylmäkontaktointi lähtee liikkeelle ensivaikutelmasta.

Tee ajatusleikki: Ota hetki ja mieti, miten itse haluaisit, että sinua lähestytään puhelimitse?

Keinoja on monia, mutta erityisen toimiva ja vaikuttava tapa on lähestyä asioita nimenomaan huomioimalla linjan toisessa päässä olevan ihmisen näkökulma. Jokainen meistä on lähtökohtaisesti ainakin hieman kiinnostuneempi omista asioistaan kuin ventovieraan soittajan asioista. Siksi onkin monesti erityisen vaikuttavaa, kun soittaja aloittaa keskustelun huomioimalla tilanteesi.

Aloita puhelu uuden kontaktin kanssa tässä järjestyksessä:

1. Miksi soitan juuri sinulle

Lähde liikkeelle siitä, miksi soitat nimenomaan tälle ihmiselle.

2. Miksi soitan juuri nyt

Sen jälkeen kerro, miksi tämä asia on ajankohtainen - yleisesti tai asiakkaan näkökulmasta.

3. Miksi juuri minä soitan sinulle

Kerro vasta asiakkaan kiinnostuksen herätettyäsi, että miksi juuri sinä soitat tästä asiasta.

 

Mikäli kaipaat apua kylmäkontaktointiin ja kylmäsoittamiseen, Connection House tekee sen kanssasi tai kokonaan puolestasi. Tutustu palveluihimme tai ota suoraan yhteyttä, niin jutellaan lisää.

 

Katso videolta vinkit onnistuneen puhelun aloittamiseen:

 

Jaa artikkeli

Facebook LinkedIn

Palaa takaisin listaukseen

Facebook

LinkedIn

Hatanpään valtatie 18
33100 TAMPERE

Puhelin: 010 820 5600

  • Palvelut
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Yhteys
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeasetukset

Connection House Oy © 2025

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}