Buukkaus FAQ
Buukkauspalvelun usein kysytyt kysymykset — ja vastaukset
Mitä buukkaus tarkoittaa?
Buukkaus tarkoittaa asiakastapaamisten sopimista. Buukkausta tehdään osana myyntiprosessia, sen alkuvaiheessa.
Buukkauspalvelu toimii niin, että sovimme yhteistyöyrityksemme kanssa kohderyhmät, joita lähdetään tavoittelemaan. Toisin sanoen määrittelemme potentiaalisten asiakkaiden joukon projektikohtaisesti yhdessä yhteistyöyrityksemme kanssa. Sen jälkeen käytämme monipuolisesti eri asiakastietokantoja, joista saamme yhteystiedot eri toimialojen yrityksiin tai yksityishenkilöille.
Yleensä, kun tavoitellaan yritysten päättäjiä, ei ole suoraan tiedossa, kuka päätökset kyseessä olevasta asiasta tekee. Silloin yhteyshenkilömme tekee selvitystyön ja etsii oikean henkilön kustakin yrityksestä. Kun oikea henkilö on tavoitettu, yhteyshenkilömme käy hänen kanssaan keskustelun: esittelee asian ja kartoittaa asiakkaan tarpeen. Kun asiakas kiinnostuu, sovitaan tapaaminen yhteistyöyrityksemme edustajan kanssa. Connection Housen yhteyshenkilö toimittaa yhteistyöyrityksen edustajalle tai kirjaa suoraan asiakastietokantaan potentiaalisen asiakkaan kertomat toiveet ja tarpeet pohjatiedoiksi tapaamista varten.
Näin buukkauspalvelua käyttämällä yhteistyöyrityksemme säästävät aikaa ja rahaa sekä saavat kalentereihinsa haluamansa määrän hyvin valmisteltuja laadukkaita myyntitapaamisia.
Mitä hyötyä buukkauksesta on?
Buukkaus on tehokas keino vauhdittaa myyntiä. Monet yritykset käyttävät buukkausta nimenomaan saavuttaakseen nopeampia myyntituloksia. Muita keskeisiä hyötyjä ovat:
- Lisävoimaa kampanjoihin
- Kylmäsoittamisen ja alkukartoituksen ammattilaistiimi käytössäsi
- Oma myynti keskittyy olennaiseen eli kaupantekoon
- Yritysten päätöksentekijät ovat tavoitettavissa
- Eheät kampanjat ja tulokset
- Hiotut ideat, joilla erottuu massasta
- Kohdennetut ja räätälöidyt myyntiviestit
Blogistamme löydät laajemman artikkelin aiheesta: Buukkaus - Mitä hyötyä siitä on?
Mistä buukkauksen hinta koostuu?
Buukkauspalvelun hinta määräytyy seuraavien tekijöiden perusteella:
- Kohderyhmän tavoitettavuus ja haastavuus: Mitä hankalampaa kohderyhmän tavoittaminen ja huomion saaminen on, sen enemmän se maksaa. Vertaa esimerkiksi tavoitellaanko suuryritysten ylintä johtoa vai pk-yrittäjiä.
- Ostettavan kampanjan laajuus: Projektin perustamiseen kuluu työtunteja ja resursseja, joten kun ostaa enemmän tapaamisia, se tulee keskimäärin halvemmaksi. Vertaa 10 tapaamista vs. 50 tapaamista.
- Edustettavan yrityksen tunnettuus tai ratkaisu: Kun asiakkaalla on valmis mielikuva edustettavasta yrityksestä tai keskustellaan yrityksen jo olemassa olevien asiakkaiden kanssa, on keskustelu jo pari askelta edempänä kuin täysin uuden asian äärellä oltaessa. Vertaa esimerkiksi uusi ja tuntematon yritys vs. jo tunnettu brändi.
Lisätietoa siitä, mitä buukkauspalvelu konkreettisesti sisältää: Buukkauspalvelu - Ostajan opas - Mistä buukkauksen hinta muodostuu?
Mitä buukkaus maksaa?
Buukkauksen hinta määräytyy kohderyhmän tavoitettavuuden ja haastavuuden, kampanjan laajuuden sekä edustettavan yrityksen tai heidän ratkaisunsa tunnettuuden perusteella. Buukkauskampanjan kokonaishinta on näin ollen projektikohtainen ja laajuus sovitaan aina yhdessä asiakkaan kanssa. Osviittaa buukkauksen hinnoittelusta saat aiemmin toteutuneiden hintojemme perusteella:
Tilaa ajankohtainen hinnastomme
Lähetämme sähköpostiisi tuoreet hintatiedot. Tutustu hinnoitteluumme ja pyydä tarjous. Räätälöimme palvelumallin ja käytännöt yrityksesi tarpeen mukaan ja aina riskittömällä hinnoittelulla.
Mistä saan lisätietoa buukkauksesta?
Lue lisää buukkauspalvelustamme palvelusivulta. Jätä yhteystietosi tai soita meille päin, niin kerromme mielellämme lisää. Voit myös ottaa suoraan yhteyttä myyntiimme numeroon: 050 468 9540 / Ilkka Sallinen. Lisää buukkausta käsitteleviä artikkeleita löydät blogistamme.