Buukkauspalvelumme avulla myyntisi tehostuu ja lisäpotku näkyy myyntiluvuissasi. Hoidamme asiakastapaamisten sopimisen ja asiakkaan tarpeiden pohjakartoituksen puolestasi. Säästät aikaa ja teet tulosta. Lisäksi myynnin johtaminen selkeytyy. Saat meiltä käyttöösi asiantuntevat tiimin, joka edustaa yritystäsi tai palveluasi. Connection Housen buukkauspalvelu tuo mitattavia hyötyjä.
Buukkauspalvelumme lähtökohta on tuottaa yrityksellesi hyötyä ja kilpailuetua. Me autamme asiakkaitamme menestymään.
Buukkauspalvelu säästää aikaa omassa myyntityössä. Ammattilaisen toteuttama buukkauspalvelu säästää kokonaisuudessaan työpäiviä ja -viikkoja, sillä buukkauksen ammattilainen toteuttaa työn todella tehokkaasti.
Buukkauspalvelu lisää myyntiä, kun ulkoistettu ammattilainen buukkaa myyntitapaamiset, myyjä voi keskittyä vain myyntityöhön. Usein myyjät ovat loistavia silloin kun he pääsevät tapaamisiin asiakkaiden kanssa, mutta buukkaus toimii usein myynnin pullonkaulana.
Buukkauspalvelu parantaa liiketoiminnan tulosta ja tekee lisää rahaa. Ulkoistettu buukkari tekee tehokkaasti työtä matalammalla kustannuksella verrattuna oman myyjän tuntihintaan. Buukkari täyttää kustannustehokkaasti myyjän kalenteria ja myyjä tekee tehokkaasti kauppoja, jolloin molempien työajasta saadaan kaikki irti.
Buukkauspalvelu lisää asiakkaita. Ulkoistetulla buukkauksella tavoitetaan tarvittaessa todella paljon asiakkaita, joka tuottaa myös todella paljon myyntitapaamisia. Myyntitapaamiset saadaan käännettyä uusiksi asiakkaiksi.
Lähetämme sähköpostiisi ajankohtaisen hinnastomme. Tutustu hinnoitteluumme ja pyydä meiltä tarjous! Räätälöimme palvelumallin ja käytännöt yrityksesi tarpeen mukaan ja aina riskittömällä hinnoittelulla.
Buukkauspalvelumme kokeneet ja ammattitaitoiset yhteyshenkilöt kartoittavat asiakkaan tarpeen ja jalostavat potentiaalisimmista kohteista sinulle korkean odotusarvon myyntitapaamisia. Buukkaamme sinulle laadukkaimmat tapaamiset, joista kauppaa syntyy. Saat tapaamisia riittävästi, tasaisesti ja toiveesi mukaan. Samalla yrityksellesi kertyy arvokasta tietoa kohderyhmistäsi.
Yhteistyömme ainoa tavoite on saada sinut onnistumaan myynnissä. Myyntieurot ovat todellinen ja tärkein mittari yhteistyön onnistumiselle.
Käytämme työssämme uusinta teknologiaa ja muotoilemme prosessin sinun ehdoillasi. Kohderyhmät, kalenterit ja raportointi onnistuvat toiveidesi mukaisesti.
Vaikuttava viestintä syntyy asiakasymmärryksestä. Perehdymme huolellisesti liiketoimintaasi ja kirkastamme ydinviestin asiakkaillesi.
Sopimamme tapaamiset toteutuvat ja niistä syntyy kauppaa. Tavoittelemme aina kestävää, pitkäaikaista kumppanuutta. Laatu on tapamme erottua.
Yhteyshenkilömme ovat kokeneita ja empaattisia vuorovaikutuksen ammattilaisia. Viestintämme on vaikuttavaa, kohteliasta ja asiakasta arvostavaa.
Kumppaninamme sinä olet tärkein! Työ etenee sinun ehdoillasi ja sinun tavoitteidesi mukaisesti. Tiedät aina, kuka sinua edustaa ja miten yhteistyö etenee.
Buukkauspalvelussamme on kaksi osaa: palvelun aloitus ja toteutus.
Palvelun aloituksessa sovitaan yhteistyöhön liittyvistä asioista, tutustutaan projektiin ja varmistetaan, että työn sisältö on selkeä sekä asiakkaan, että Connection Housen näkökulmasta.
Palvelun toteutusvaihessa keskiössä on itse buukkaus, johon sisältyy myös kalenterikutsujen lähetys. Erottamattomina osina ovat myös työn ja tulosten seuranta ja raportointi sekä soittokampanjan loppuraportti ja sen läpikäynti.
Aloituspalaverissa tutustutaan projektiin ja sen vastuuhenkilöihin. Lisäksi siinä käydään läpi tärkeimmät projektiin vaikuttavat asiat.
Jotta varmistamme buukkauspalvelun laadun, keskitymme soittajien perehdyttämiseen. Haluamme tietää riittävästi asiakkaan liiketoiminnasta, jotta pystymme vakuuttamaan puhelun vastaanottamiseen.
Soittokäsikirjoitus laaditaan Connection Housen ja asiakkaan kokemusten kautta. Buukkauspalvelun ammattilaisilla on hyvä ja kattava kokemus siitä, mikä toimii ja mikä ei.
Kohderyhmien valinnassa keksitytään toimialoihin, kokoluokkiin ja muihin rajaaviin tekijöihin. Tärkeää on myös tunnistaa, millaisia päättäjiä haluamme tavoitella yrityksistä.
Sen jälkeen käytämme monipuolisesti eri asiakastietokantoja, joista saamme yhteystiedot eri toimialojen yrityksiin tai yksityishenkilöille. Voimme käyttää myös asiakkaan asiakasrekisteriä.
Itse buukkaus toteutetaan tehokkaasti ja laadukkaasti. Käytämme alan tehokkaimpia soittojärjestelmiä, joilla varmistamme työn tuottavuuden. Soittajamme ovat alan ammattilaisia, jotka ovat tehneet työtä jo vuosia.
Buukkaustilanteessa yhteyshenkilömme käy asiakkaan kanssa keskustelun: esittelee asian ja kartoittaa asiakkaan tarpeen. Kun asiakas kiinnostuu, sovitaan tapaaminen Connection Housen asiakkaan kanssa.
Kun tapaaminen on sovittu, yhteyshenkilö tekee kalenterivarauksen ja halutessanne toimittaa asiakkaalle raportin tai kirjaa suoraan muistiinpanot asiakkaan omaan järjestelmään, josta selviää potentiaalisen asiakkaan toiveet ja tarpeet pohjatiedoiksi tapaamista varten.
Seuraamme tarkasti palvelun tavoitteiden onnistumista. Huipputason soittojärjestelmän avulla saamme laadukkaat raportit työn etenemisestä reaaliajassa.
Soittokampanjan jälkeen käymme yhdessä asiakkaan kanssa läpi tärkeimmät mittarit, tavoitteet ja projektin etenemisen.
Laadukas buukkauspalvelu rakentuu kokemuksella. Connection Housella on vuosien kokemus ja asiantuntemus buukkauksesta. Räätälöimme palvelumallin ja toimintatavat yrityksesi tarpeiden mukaan ja aina riskittömällä hinnoittelulla. Kumppanimme ovat ihastuneet buukkauspalvelumme laatuun ja kertovat onnistumisistaan.
Connection House on buukannut myyntitapaamisia sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluita tuottavalle Pihlajalinnalle vuodesta 2019 lähtien. Yhteistyö solmittiin yritys- ja yhteisöasiakkaille tarjoamien työterveyspalveluiden myynnin edistämiseksi.
Saunaravintola Kuuma arvostaa Connection Housen palvelussa tuloksellisuutta, ilahduttavaa asiakaskokemusta ja toimivaa vuorovaikutusta. Pasi Rautanen suosittelee palvelua muillekin, koska Connection Houselta löytyy keinoja auttaa yritystä kasvamaan.
Buukkauspalvelu tarkoittaa myyntitapaamisten sopimisen ulkoistusta. Buukkauspalveluita tarjoava yritys kontaktoi tilaajan puolesta potentiaalisia asiakkaita ja sopii myyntitapaamisia valmiiksi kalenteriin.
Palvelun avulla yrityksen omat myyjät voivat keskittyä myyntitapaamisiin ja nykyisiin asiakkaisiin, kun buukkauspalvelun avulla saadaan tunnistettua uusia asiakkaita.
Buukkaus on myyntitapaamisten sopimista. Tyypillisesti buukkaukseksi mielletään puhelinkontaktointi, jossa buukkari soittaa potentiaalisille asiakkaille ja pyrkii sopimaan myyntitapaamisia joko itselleen tai myyjälle.
Ennen buukkausta määritellään asiakaskohderyhmä ja kontaktilista, mihin buukkaustoimenpiteet kohdistetaan.
Buukkari kontaktoi kohderyhmän päättäjiä tyypillisesti soittamalla ja pyrkii sopimaan myyntitapaamisen. Puhelimessa buukkari tunnistaa asiakkaan haasteet ja sopii asiakkaan kanssa myyntitapaamisen haasteiden ratkaisemiseksi.
Hyvä buukkari kontaktoi tehokkaasti asiakkaita ja käy tunnin aikana keskusteluita useiden ihmisten kanssa.
Aloituspalaveri
Soittajien perehdyttäminen asiakkaan liiketoimintaan
Soittokäsikirjoituksen laatiminen
Kohderyhmien valinta (sisältäen eri toimialojen yhteystietolistat)
Tapaamisten buukkaus sovitun mukaisesti
Tapaamisten vahvistaminen kalenterikutsulla
Viikkoraportointi
Soittokampanjan loppuraportti ja läpikäynti
Buukkauspalvelu nopeuttaa myynnin prosessia huomattavasti. Otetaan esimerkiksi tilanne, jossa yrityksesi oman myyjän tehtävänä on käydä läpi valittu kohderyhmä. Sanotaan, että valitun kohderyhmän läpikäymiseen aikaa kuluu noin puoli vuotta. Buukkauspalvelun avulla sama kohderyhmä onkin käyty läpi alle parissa kuukaudessa, kun oma myyjä keskittyy tapaamisiin eikä kylmäsoittamiseen. Buukkauspalvelu hoitaa kontaktoinnin ja kartoituksen – oma myyjä tapaamiset ja kaupat.
Silloin kun yrityksesi tarvitsee joustavasti laadukasta myynnin lisätyövoimaa esimerkiksi lanseerauksiin, on buukkauspalvelu erinomainen valinta. Ulkoistettu tapaamisten sopiminen tuo nopeutta ja tehoa uusien tai jo olemassa olevien asiakkaiden kontaktoimiseen.
Asiantuntija-aloilla myyntityö on moninaista. Monesti aikaa (tai halua) paneutua asiakkaiden kylmäkontaktointiin ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi. Myynti voi jopa laahata tai toisaalta lisäresurssin avulla voitaisiin ottaa askel seuraavalle tasolle. Silloin parempia tuloksia saat ulkoistamalla myyntiprosessin alkuvaiheen. Keskitä oman yrityksesi resurssit suoraan myyntitapaamisiin ja asiakkaiden kanssa kaupantekoon. Buukkaukseen erikoistuneet yhteyshenkilöt puolestaan loistavat tapaamisten hankkimisessa ja asiakkaiden tarpeiden kartoituksessa.
Yritysten päätöksentekijöiden aika on koko ajan kalliimpaa ja huomion saaminen on haastavampaa. Hyvin valmisteltua ja relevanttia lähestymistä arvostetaan. Joskus myös oikean henkilön löytäminen ja tavoittaminen ottaa aikansa. Tämän kaiken pohjatyön ammattitaitoinen buukkaaja tekee puolestasi.
Kaikille ei voi puhua samalla tavalla. Kun kontaktoidaan uusia tai olemassa olevia asiakkaita henkilökohtaisesti, kannattaa se tehdä juuri niille ihmisille suunnitellusti sekä yrityksesi tyyliin sopivasti. Näin saadaan parempia myyntituloksia.
Buukkauspalvelun yhteyshenkilöt ovat erikoistuneet juuri tähän myyntiprosessin vaiheeseen. He kouluttautuvat ja hiovat ammattitaitoaan, jotta voimme tarjota parasta laatua buukkauksen asiakkaillemme.
Kun yhteyshenkilö sopii tapaamisen puolestasi, on tapaamisessa jo lähtökohtaisesti hieman arvokkaampi lataus.
Ostettavan kampanjan laajuus: Projektin perustamiseen kuluu työtunteja ja resursseja, joten kun ostaa enemmän tapaamisia, se tulee keskimäärin halvemmaksi. Vertaa 10 tapaamista vs. 50 tapaamista.
Edustettavan yrityksen tunnettuus tai ratkaisu: Kun asiakkaalla on valmis mielikuva edustettavasta yrityksestä tai keskustellaan yrityksen jo olemassa olevien asiakkaiden kanssa, on keskustelu jo pari askelta edempänä kuin täysin uuden asian äärellä oltaessa. Vertaa esimerkiksi uusi ja tuntematon yritys vs. jo tunnettu brändi.
Kohderyhmän tavoitettavuus ja haastavuus: Mitä hankalampaa kohderyhmän tavoittaminen ja huomion saaminen on, sen enemmän se maksaa. Vertaa esimerkiksi tavoitellaanko suuryritysten ylintä johtoa vai pk-yrittäjiä.
Buukkauspalvelua käytetään, jotta yrityksen myyjien aikaa ei kuluisi uusien myyntitapaamisten sopimiseen. Buukkauspalvelussa tapaamisten sopimisen hoitavat buukkauksen ammattilaiset, jonka johdosta he saavat buukattua myyntitapaamisia tehokkaammin.
Buukkauspalvelu lisää myynnin kannattavuutta, sillä omat myyjät ovat usein parhaimmillaan juuri myyntitapaamisissa. Parhaimmillaan ulkoistettu buukkari voi sopia useita myyntitapaamisia tunnissa, kun oma myyjä ei aina ehdi edes soittamaan useita puheluita yhden tunnin aikana.
Connection Housen buukkauspalvelu on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat lisätä myyntiään ja parantaa myynnin kannattavuutta. Tuntihinnalla työskentelevät buukkarit käyvät useita keskusteluita tunnin aikana ja pyrkivät löytämään parhaat asiakkaat sinun yrityksellesi.
Katso asiakasreferenssimme ja tilaa hinnastomme sivun alta.
Connection Housella on ollut asiakkaita monelta eri toimialalta lähes 20 vuoden aikana.
Connection Housella buukkauspalvelun hinta sisältää nämä asiat:
Lähetämme sähköpostiisi ajankohtaisen hinnastomme. Tutustu hinnoitteluumme ja pyydä meiltä tarjous! Räätälöimme palvelumallin ja käytännöt yrityksesi tarpeen mukaan ja aina riskittömällä hinnoittelulla.
Lue myös blogikirjoituksiamme buukkauspalveluihin, buukkaukseen ja asiakashankintaan liittyen.
Millaiset asiat vaikuttavat buukkauspalvelun hintaan? Entä mitä sillä rahalla käytännössä saa? Pohjimmiltaan kyse on kuhunkin projektiin kuluvasta ajasta ja resursseista. Tässä avattuna se, miten buukkauksen hinnoittelu muodostuu.
Buukkauksen FAQ – keräsimme tähän tärkeimmät kysymykset buukkaukseen liittyen, lähtien tietysti siitä, että mitä buukkaus tarkoittaa ja mitä hyötyä siitä on.
Oletko harkitsemassa buukkauspalveluiden ostamista? Connection Housella on alalta pian 20 vuoden kokemus – keräsimme tähän ostajan näkökulmasta kaikki tärkeimmät asiat, jotka tulee ottaa huomioon buukkaupalveluiden valinnassa.
B2B buukkaus tarkoittaa B2B-myyntitapaamisten sopimista. Yleensä sitä toteutetaan aktiivisella asiakaskontaktoinnilla puhelimitse. B2B buukkaus kasvattaa myyntiä erityisesti silloin, kun laatu ja määrä ovat hyvässä tasapainossa.
Outbound-myynti on monelle yritykselle se tärkein liiketoimintaprosessi, joka mahdollistaa liikevaihdon kasvun. Tässä on Connection Housen kokemuksen mukaan tärkeimmät outbound-myyntiin liittyvät asiat.
Etsitkö tehokkaita tapoja tehdä uusasiakashankintaa ja saada näin uusia asiakkaita yrityksellesi?
Lähetämme sähköpostiisi ajankohtaisen hinnastomme. Tutustu hinnoitteluumme ja pyydä meiltä tarjous! Räätälöimme palvelumallin ja käytännöt yrityksesi tarpeen mukaan ja aina riskittömällä hinnoittelulla.