Tapaamisten sopiminen nopeuttaa myynnin prosessia huomattavasti. Otetaan esimerkiksi tilanne, jossa yrityksesi oman myyjän tehtävänä on käydä läpi valittu kohderyhmä. Sanotaan, että valitun kohderyhmän läpikäymiseen aikaa kuluu noin puoli vuotta. Buukkauspalvelun avulla sama kohderyhmä onkin käyty läpi alle parissa kuukaudessa, kun oma myyjä keskittyy tapaamisiin eikä kylmäsoittamiseen. Buukkauspalvelu hoitaa kontaktoinnin ja kartoituksen – oma myyjä tapaamiset ja kaupat.
Silloin kun yrityksesi tarvitsee joustavasti laadukasta myynnin lisätyövoimaa esimerkiksi lanseerauksiin, on buukkauspalvelu erinomainen valinta. Ulkoistettu tapaamisten sopiminen tuo nopeutta ja tehoa uusien tai jo olemassa olevien asiakkaiden kontaktoimiseen.
- MYYJÄ KESKITTYY OLENNAISEEN
Asiantuntija-aloilla myyntityö on moninaista. Monesti aikaa (tai halua) paneutua asiakkaiden kylmäkontaktointiin ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi. Myynti voi jopa laahata tai toisaalta lisäresurssin avulla voitaisiin ottaa askel seuraavalle tasolle. Silloin parempia tuloksia saat ulkoistamalla myyntiprosessin alkuvaiheen. Keskitä oman yrityksesi resurssit suoraan myyntitapaamisiin ja asiakkaiden kanssa kaupantekoon. Buukkaukseen erikoistuneet yhteyshenkilöt puolestaan loistavat tapaamisten hankkimisessa ja asiakkaiden tarpeiden kartoituksessa.
- YRITYSTEN PÄÄTÖKSENTEKIJÄT TAVOITETTAVISSA
Yritysten päätöksentekijöiden aika on koko ajan kalliimpaa ja huomion saaminen on haastavampaa. Hyvin valmisteltua ja relevanttia lähestymistä arvostetaan. Joskus myös oikean henkilön löytäminen ja tavoittaminen ottaa aikansa. Tämän kaiken pohjatyön ammattitaitoinen buukkaaja tekee puolestasi.
- EHEÄT KAMPANJAT JA TULOKSET
Kun myyntitapaaminen on hyvin motivoitu ja sen tavoite kohdennettu ja kirkas, myös kaupat toteutuvat todennäköisemmin. Tapaamisten sopimisen kumppanuus on yksi toimivaksi todettu keino saada tämä osa-alue toteutumaan systemaattisesti. Saat myös tapaamisten sopimiseen ja kylmäkontaktointiin erikoistuneen yrityksen kokemuksen ja tietotaidon myyntikampanjoiden suunnittelusta käyttöösi.
Ideoiden pitää nykyään olla parempia ja vaikuttavampia, kun erilaisia yhteydenottoja asiakkaille tulee ovista ja ikkunoista. Ei kannata lähteä soittelemaan valmistautumatta. Hyvin hiottu ja ideoitu myyntikampanja erottuu edukseen massasta.
- KOHDENNETUT JA RÄÄTÄLÖIDYT MYYNTIVIESTIT
Kaikille ei voi puhua samalla tavalla. Kun lähdetään kontaktoimaan uusia tai olemassa olevia asiakkaita henkilökohtaisesti, kannattaa se tehdä juuri niille ihmisille suunnitellusti sekä yrityksesi tyyliin sopivasti. Näin saadaan parempia myyntituloksia.
Buukkauspalvelun yhteyshenkilöt ovat erikoistuneet juuri tähän myyntiprosessin vaiheeseen. He kouluttautuvat ja hiovat ammattitaitoaan, jotta voimme tarjota parasta laatua buukkauksen asiakkaillemme.
- BONUS: ARVOSTAVA VAIKUTUS
Kun yhteyshenkilö sopii tapaamisen puolestasi, on tapaamisessa jo lähtökohtaisesti hieman arvokkaampi lataus.