Connection House
FB LI

VALIKKO

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Buukkaus­palvelu
    • Ketterä markkinatutkimus
    • Kuunteleva asiakaskysely
    • Myynnin ulkoistus
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Ota yhteyttä
  • FB LI

Etusivu / Artikkelit

29.09.2021

Markkinatutkimukset – hinnat ja tarjonta

Markkinoilla on karkeasti linjaten kahden hintaisia markkinatutkimuksia. Lisäksi tarjontaa täydentävät myynnilliset markkinakartoitukset, joita ei pidä sekoittaa kuntien teettämiin hankintalain edellyttämiin markkinakartoituksiin. Yrityksen kannattaakin punnita, millainen markkinatutkimus on omaan tarkoitukseen sopivin.

1. Ketterä kotimainen markkinatutkimus ja myynnillinen markkinakartoitus

Markkinoinnin ja myynnin toimialalla on tarjolla erilaisia rajatumpia markkinatutkimuksia, joissa ei pyritä tieteelliseen validiteettiin asti, mutta haetaan liiketoiminnan kannalta relevanttia tietoa ja ratkaisuja. Konsultti analysoi tiedon ja sen pohjalta muodostetaan jatkotoimenpiteet.

Osa yrityksistä toteuttaa tutkimukset esimerkiksi kännykkäkyselynä tai nettilomakkeena. Meillä Connection Housella markkinatutkimus toteutetaan puhelinhaastatteluna. Samalla avautuu mahdollisuus parantaa asiakaskokemusta henkilökohtaisella kohtaamisella tai tehdä vaikkapa prospektointia ja sopia myyntitapaamisia.

Keveimmän mallin tarjoaa markkinakartoitus, jossa tiedonkeruu toteutetaan puhelinhaastatteluina ja ostava yritys hoitaa kerätyn haastattelutiedon analysoinnin itse.

Näiden tutkimusten hinnat ovat 4000 – 10 000 euron välillä.

 

2. Laaja markkinatutkimus ja kansainväliset markkinakartoitukset

Yliopistojen, ammattikorkeakoulujen sekä markkinatutkimusalan yrityksien toteuttamissa markkinatutkimuksissa on käytössä tieteellisesti validit tutkimusmetodit. Lisätietoa laatustandardeista löytyy esimerkiksi Markkinatutkimusliiton nettisivuilta.

Jos etsit tämän tyyppistä laajamittaista tai kansainvälistä markkinatutkimusta, suosittelemme kääntymään markkinatutkimusalan toimijoiden puoleen.

Hinnat näissä tutkimuksissa lähtevät 20 – 30 000 eurosta ylöspäin.

 

 

Mistä rahoitus markkinatutkimukseen tai markkinakartoitukseen?

Markkinakartoituksen ja markkinatutkimuksen rahoittamiseen pystyt hyödyntämään esimerkiksi Business Finlandin Innovaatioseteliä. Business Finlandin innovaatiosetelin tarkoitus on mahdollistaa uuden tiedon ja osaamisen ostaminen yritykseesi. Lukuisat yritykset ja omatkin asiakkaamme ovat hyödyntäneet innovaatiosetelirahoitusta nimenomaan markkinatutkimuksen tai markkinakartoituksen teettämiseen.

Jos sinulla on uusi tuote- tai palveluidea, jolla on kansainvälistä kasvupotentiaalia, voit saada Business Finlandin rahoittaman innovaatiosetelin. Rahoituksen suuruus on 4000e + alv 24% ja omavastuuosuus 1000e + alv 24%, eli yhteensä 5000e + alv 24%.  Saat lisätietoa innovaatiosetelistä Business Finlandin sivulta.

 

Tutustu ketteriin vaihtoehtoihimme

Tutustu Connection Housen tarjoamaan ketterään markkinatutkimukseen ja myynnilliseen markkinakartoitukseen tästä. Nämä molemmat mahdollisuudet löytyvät meiltä MARKKINAKARTOITUS-palvelunimikkeen alta. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä! Kerromme mielellämme aiheesta lisää.

 

Jaa artikkeli

Facebook LinkedIn

Palaa takaisin listaukseen

Facebook

LinkedIn

Hatanpään valtatie 18
33100 TAMPERE

Puhelin: 010 820 5600

  • Palvelut
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Yhteys
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeasetukset

Connection House Oy © 2025

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}