Connection House
FB LI

VALIKKO

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Buukkaus­palvelu
    • Ketterä markkinatutkimus
    • Kuunteleva asiakaskysely
    • Myynnin ulkoistus
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Ota yhteyttä
  • FB LI

Etusivu / Artikkelit

17.09.2021

Buukkaus – Ostajan opas – osa 2: Buukkauspalvelun hinta

Millaiset asiat vaikuttavat buukkauspalvelun hintaan? Entä mitä sillä rahalla käytännössä saa? Pohjimmiltaan kyse on kuhunkin projektiin kuluvasta ajasta ja resursseista. Tässä avattuna se, miten buukkauksen hinnoittelu muodostuu.

Buukkauspalvelun hinta lasketaan yleensä näiden tekijöiden perusteella:

 

Ostettavan kampanjan laajuus: Projektin perustamiseen kuluu työtunteja ja resursseja. Kun ostaa enemmän tapaamisia, buukkauspalvelun hinta tulee keskimäärin halvemmaksi. Vertaa 10 tapaamista vs. 50 tapaamista.

Edustettavan yrityksen tunnettuus tai ratkaisu: Kun asiakkaalla on valmis mielikuva edustettavasta yrityksestä tai keskustellaan yrityksen jo olemassa olevien asiakkaiden kanssa, on keskustelu jo pari askelta edempänä kuin täysin uuden asian äärellä oltaessa. Vertaa esimerkiksi uusi ja tuntematon yritys vs. jo tunnettu brändi.

Kohderyhmän tavoitettavuus ja haastavuus: Mitä hankalampaa kohderyhmän tavoittaminen ja huomion saaminen on, sen enemmän se maksaa. Vertaa esimerkiksi tavoitellaanko suuryritysten ylintä johtoa vai pk-yrittäjiä.

 

Mitä buukkauspalvelun hinta käytännössä sisältää?

 

Buukkauspalveluita tarjoavat yritykset hinnoittelevat eri tavoin palveluitaan. Siksi onkin hyvä hintoja vertaillessa muistaa verrata kokonaishintoja eli mikä on loppusumma koko projektille. Samalla kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä kaikkea buukkauspalvelu sisältää.

Esimerkkinä lista siitä, mitä buukkauspalvelun hinta meillä Connection Housella sisältää:

  • Kontaktityö, soitot: kokeneet ammattilaiset, tehokkaimmat työkalut
  • Tiimin projektipäällikkö johtaa prosessia
  • Kohderyhmäsuunnitelma ja kampanjastrategian muodostaminen
  • Kohteet: soittolistat sekä yritysten sisällä oikeiden päätöstentekijöiden etsiminen
  • Soittotarina: puhelun sisällön suunnittelu
  • Yhteyshenkilöiden perehdytys ja valmennus
  • Prosessisuunnittelu ja työkalujen käyttöönotto (kalenterit, CRM jne.)
  • Kampanjan testaus ja korjaukset
  • Tilastollinen ja kontaktikohtainen raportointi

 

Mitä buukkaus maksaa?

Tilaa hinnastomme tästä. Lähetämme sähköpostiisi ajankohtaisen hinnastomme. Tutustu hinnoitteluumme ja pyydä meiltä tarjous! Räätälöimme palvelumallin ja käytännöt yrityksesi tarpeen mukaan ja aina riskittömällä hinnoittelulla.


 

 

Tutustu Connection Housen buukkauspalveluun

 

Lue lisää:

Buukkaus - Ostajan opas - osa 1: Miten valita buukkauspalvelun tarjoaja?

Buukkaus - Mitä hyötyä siitä on?

Jaa artikkeli

Facebook LinkedIn

Palaa takaisin listaukseen

Facebook

LinkedIn

Hatanpään valtatie 18
33100 TAMPERE

Puhelin: 010 820 5600

  • Palvelut
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Yhteys
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeasetukset

Connection House Oy © 2025

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}