Connection House
FB LI

VALIKKO

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Buukkaus­palvelu
    • Ketterä markkinatutkimus
    • Kuunteleva asiakaskysely
    • Myynnin ulkoistus
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Ota yhteyttä
  • FB LI

Etusivu / Asiakastarinat / Pihlajalinna Oyj

Pihlajalinna Oyj

Buukkauspalvelulla parempia tuloksia

Connection House on buukannut myyntitapaamisia sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluita tuottavalle Pihlajalinnalle vuodesta 2019 lähtien. Yhteistyö solmittiin yritys- ja yhteisöasiakkaille tarjoamien työterveyspalveluiden myynnin edistämiseksi.

Aluemyyntipäällikkö Ismo Bärlund, Pihlajalinna

Pihlajalinnassa aluemyyntipäällikkönä toimiva Ismo Bärlund kuvailee yhteistyötä edeltänyttä tilannetta näin: ”Kaipasin uutta boostia jo hyvin tuntemalleni myyntialueelle. Tuntui, että jokainen kivi oli jo käännetty useaan kertaan vuosien saatossa. Halusin nähdä, pystyisikö Connection House tuomaan tähän jotain uutta.”

Yhdessä kuljettu taival on osoittautunut hedelmälliseksi, sillä tuloksellisuudessa on ollut nähtävissä selvää kehitystä!

Buukkausyhteistyö vapauttaa aikaa asiakkaiden kohtaamiselle

Connection Housen hoitaessa buukkaukset on Pihlajalinnan myyntipäälliköillä enemmän aikaa asiakkaiden kohtaamiseen. Connection Housen tehtävänä on olla puhelimitse yhteydessä potentiaalisiin asiakkaisiin ja kartoittaa heidän tarpeitaan työterveyspalveluita kohtaan. Connection House varaa Pihlajalinnan palveluista kiinnostuville tapaamisen Pihlajalinnan myyntipäällikön kanssa.

Buukkaustyössä pyritään mahdollisimman laadukkaiden myyntitapaamisten sopimiseen ja näistä mahdollisimman monen tulisi johtaa sopimuksen syntymiseen.

Buukkauksia tulee tehdä asiakasta kunnioittaen

Connection House pyrkii toimimaan buukkaustilanteissa asiakasta kuunnellen ja hänen tarpeitaan selvittäen. Tämä on erittäin tärkeää, jotta vältyttäisiin turhilta ja kannattamattomilta tapaamisilta. Buukkausta hoitavan henkilön on tärkeää osata tunnistaa vastapuolen kiinnostuneisuuden aste Pihlajalinnan palvelua kohtaan.

Keskustelua käyvien ihmisten välisen kemian on toimittava, sillä asiakas tekee päätöksensä pitkälti tunteittensa pohjalta. Aggressiivinen ja painostava tyyli ei ole oikeanlainen tapa lähestyä potentiaalista asiakasta. Väkisin sovituilla tapaamisilla viedään myös turhaan myyntihenkilön työaikaa.

”Minulle myyntitapaamisia buukkaavalla henkilöllä on miellyttävä tapa kommunikoida ihmisten kanssa ja tämä on heijastunut positiivisesti asiakaskäyntieni laatuun. Myyntituloksissa on ollut nähtävissä hyvää kehitystä yhteistyötämme edeltäviin aikoihin verrattuna. Voin todeta saavuttaneeni yhteistyöllemme asetetut tavoitteet!” kertoo Bärlund.

”Suosittelen Connection Housea yhteistyökumppaniksi muillekin. Heiltä löytyy buukkaukseen vaadittavaa ammattitaitoa ja kykyä ymmärtää asiakkaansa tahtotila. Kuvailisin heitä luotettavaksi ja hyväksi kumppaniksi”, toteaa Bärlund.

Lue lisää Connection Housen buukkauspalvelusta ja ota yhteyttä.

Jaa artikkeli

Facebook LinkedIn

Palaa takaisin listaukseen

Facebook

LinkedIn

Hatanpään valtatie 18
33100 TAMPERE

Puhelin: 010 820 5600

  • Palvelut
  • Yritys
  • Asiakastarinat
  • Artikkelit
  • Tekijät ja rekrytointi
  • Yhteys
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeasetukset

Connection House Oy © 2025

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}