Connection Housella on laaja kokemus myynnin ulkoistuksista. Aloita myyntikumppanuus Connection Housen kanssa ja saat onnistumisesi tueksi kokeneen, vaikuttavan ja uudistumiskykyisen yhteistyökumppanin.
Myynnin ulkoistus tarkoittaa yrityksen myyntitoimintojen osittaista tai kokonaisvaltaista ulkoistamista ulkopuoliselle asiantuntijalle tai tiimille. Tämä ratkaisu mahdollistaa yritykselle keskittymisen sen ydinliiketoimintaan samalla, kun myyntiprosessit hoidetaan ammattimaisesti ja tuloksekkaasti Connection Housen toimesta.
Myynnin ulkoistus on tyypillisesti joko tulosperusteista tai tuntilaskutettavaa työtä.
Myynnin ulkoistus on erityisen hyödyllinen yrityksille, jotka:
”Kuvailisin Connection Housea avoimeksi, palvelualttiiksi ja luotettavaksi kumppaniksi. Yhteistyömme on tuonut meille paljon pitkäaikaisia asiakkaita”, Jarkko Jahnukainen, Elisa Oyj.
Myynnin ulkoistus on tehokas tapa tehostaa yrityksesi myyntiprosesseja ja saavuttaa parempia tuloksia ilman raskasta rekrytointiprosessia. Me Connection Housella olemme auttaneet lukuisia yrityksiä kasvattamaan myyntiään ja vapauttamaan resursseja keskittymään ydinliiketoimintaansa. Tässä muutamia keskeisiä syitä, miksi myynnin ulkoistus kannattaa:
Kustannustehokkuus: Ulkoistettu myyntitiimi tuo asiantuntemusta ja tuloksia ilman kiinteitä henkilöstökuluja.
Joustavuus: Palvelumme skaalautuu yrityksesi tarpeiden mukaan – voit keskittyä tärkeimpään.
Nopeat tulokset: Ammattitaitoiset myynnin asiantuntijamme pääsevät heti vauhtiin, mikä tuo nopeasti tuloksia.
Aloita mutkaton yhteistyö ja nauti tuloksista
Myynnin ulkoistus Connection Houselle on mutkatonta ja riskitöntä. Tärkeintä meille on kumppanimme tavoitteiden saavuttaminen. Läpinäkyvyys, mitattavat tulokset, helppo yhteydenpito sekä yhteinen visio ovat kumppanuudessa keskeisiä tekijöitä. Näistä rakentuu luottamus ja toimiva yhteistyö. Ota yhteyttä, niin räätälöidään juuri teille sopiva kokonaisuus!
Myyntipilotilla kiihdytät nopeasti oikeaan suuntaan
Kehitä ketterästi ja myy enemmän. Myyntipilotti on nopea ja tehokas tapa kartoittaa uuden tuotteen, palvelun tai ratkaisun kysyntä ja tarpeet jatkokehitykselle. Myynnin pilotointi yhdistää älykkäällä tavalla kohderyhmäanalyysin, palvelumuotoilun ja myynnin. Kehitetään yhdessä ratkaisustasii myynnillinen menestystarina.
Myynnin pilotointi on varmin ja nopein keino saada esiin aidot ostamisen esteet ja tarpeet palvelun kehittämiseen. Todellinen kysyntä ja palvelun mahdolliset puutteet tulevat esiin ainoastaan altistamalla tuote tai palvelu asiakkaan todellisen kritiikin eli ostopäätöksen armoille. Pilotti on kuukauden mittainen hanke, jonka aikana tuotteesi tai palvelusi kysyntää testataan ja muotoillaan aidoilta asiakkailta saadun palautteen perusteella. Saat hyvät työkalut ratkaisun sisältöjen ja muotoilun jatkojalostukseen.
Kokemus tuo varmuutta. Olemme tehneet useiden kumppaneidemme kanssa yhteistyötä yli 15 vuotta. Ymmärrämme, mitä onnistuminen vaatii ja sitoudumme yhteiseen tavoitteeseen.
Myynti on tulosurheilua. Suorituskyky punnitaan arjessa joka päivä. Hyödynnämme parhaita työmenetelmiä ja uusinta teknologiaa tehokkuuden takaamiseksi ja tuloksen optimoimiseksi.
Kumppanuus vaatii sitoutumista yhteisiin tavoitteisiin. Saat käyttöösi huippuammattilaisten tiimin, joka vastaa yhteistyön onnistumisesta. Teemme töitä hyvällä fiiliksellä, rakkaudesta lajiin.
Myyntikumppanuudessa palvelun arvo ja hinnoittelu perustuu mitattavaan tulokseen. Kannamme vastuun onnistumisesta, koska haluamme olla luottamuksesi arvoisia. Nyt ja huomenna.
Muuttuva maailma vaatii jatkuvaa kehittymistä ja muutoskykyä. Kehitämme henkilöstömme osaamista systemaattisesti talon omilla valmennusohjelmilla ja asiantuntijoiden tuella.
Kumppanina olet meille tärkein! Teemme kaikkemme, jotta tiedät koko ajan, missä mennään ja miten myynti etenee. Sinun kokemuksesi yhteistyön sujuvuudesta on ratkaisevaa.
Myyntikumppanuus perustuu luottamukseen, joka pitää ansaita. Mitattavat tulokset, asioinnin sujuvuus ja yhteinen tahto toiminnan kehittämiseen yhdistävät onnistuneita ja vaikuttavia kumppanuuksiamme, joista monet ovat kestäneet jo yli 15 vuotta.
Elisa Oyj
Tietoliikennepalveluita ja digitaalisia ratkaisuja tarjoava Elisa on Connection Housen pitkäaikainen asiakas. Vuonna 2006 aloitetun yhteistyön sisältö on elänyt vuosien varrella, Elisan koko ajan kehittyvää liiketoimintaa myötäillen, mutta ytimessä on ollut koko ajan myynnin ulkoistus.
Yrittäjäkassa
Yrittäjille työttömyysturvaa tarjoava Yrittäjäkassa on ollut Connection Housen asiakkaana jo 15 vuoden ajan. Connection Housella on tärkeä rooli Yrittäjäkassan uusien jäsenten hankkimisessa sekä yrittäjien neuvomisessa työttömyysturva-asioihin liittyen.
Helsingin seudun kauppakamari
Yritysten menestymistä edistävä Helsingin seudun kauppakamari on luottanut Connection Housen myyntiosaamiseen jo 14 vuoden ajan. Myynnin ulkoistus pitää sisällään uusien jäsenten hankintaa, olemassa olevien jäsenten huolenpitoa sekä jäseniä hyödyttävien palveluiden myyntiä.
Lue lisää myynnistä alla olevista artikkeleistamme.
B2B myynnissä onnistuminen vuonna 2024 vaatii myyjältä hyviä ihmissuhdetaitoja, mutta myös ymmärrystä uusimmista teknologioista ja trendeistä.
Etsitkö tehokkaita tapoja tehdä uusasiakashankintaa ja saada näin uusia asiakkaita yrityksellesi?
Oletko harkitsemassa buukkauspalveluiden ostamista? Connection Housella on alalta pian 20 vuoden kokemus – keräsimme tähän ostajan näkökulmasta kaikki tärkeimmät asiat, jotka tulee ottaa huomioon buukkaupalveluiden valinnassa.
Buukkauksen FAQ – keräsimme tähän tärkeimmät kysymykset buukkaukseen liittyen, lähtien tietysti siitä, että mitä buukkaus tarkoittaa ja mitä hyötyä siitä on.