11.2.2013

Ensimmäiset 15 vuotta järjestömarkkinointityötä

Vuonna 1998 teimme jäsenmarkkinointityötä kahden miehen voimin. Nyt vuonna 2013 meitä on jo 45. Järkevästi suunniteltu liiketoiminta, hyvät yhteistyökumppanit sekä osaava ja hyvinvoiva henkilöstö ovat olleet avainasioita yrityksen kasvun kannalta. Näiden pilareiden varaan on ollut hyvä rakentaa.

Visiomme on ollut alusta asti selvä. Emme pyri olemaan myynnin ja markkinoinnin sekatavaratalo, joka tarjoaa vähän jokaiselle. Keskitymme mieluummin osaamiseemme ja pyrimme kehittymään parhaiksi alallamme.

Meillä jokaisella työntekijällä on oma vastuullinen tehtävänsä ja teemme työtä, jolla on aidosti positiivista vaikutusta Suomen hyvinvointiin. Mielestäni työn tulee olla palkitsevaa muutenkin kuin taloudellisesti. Olen ylpeä sanoessani, että henkilöstömme vaihtuvuus on vähäistä ja ihmiset pääsevät todella hyviin tuloksiin.

Connection House Oy:n tavoitteena on jatkaa hallittua kasvua ja työllistää joukkoonsa lisää ammattilaisia palveluiden kysynnän kasvaessa. Meillä kasvua tehdään kumppaneiden ja henkilöstön ehdoilla myös seuraavat 15 vuotta!

Juha Raittila, toimitusjohtaja



  Takaisin uutisiin