Syvällistä ymmärrystä

Asiakaskysely tuo tietoa ja vahvistaa asiakaskokemusta

Vahvojen asiakassuhteiden merkitys korostuu haastavina aikoina. Connection Housen toteuttama asiakaskysely auttaa yritystäsi saavuttamaan paremman ja ajankohtaisen asiakasymmärryksen sekä palvelemaan asiakkaita heidän toivomallaan tavalla. Huolellisesti suunniteltu ja tyylikkäästi toteutettu asiakaskysely tuo asiakkaiden kokemukset ja tunnot tietoosi. Kattava ja säännöllinen asiakastyytyväisyyden kartoittaminen pitää yrityksen asiakaskunnan pulssilla.

Asiakaskysely tuottaa syvällistä ymmärrystä asiakkaistasi

Asiakkaiden tarpeet ja arvostukset muuttuvat jatkuvasti. Asiakaskysely toimii asiakasymmärryksen lisäämisen, liiketoiminnan johtamisen, markkinoinnin ja palvelumuotoilun välineenä. Kartoitamme asiakkaiden odotukset, toiveet ja tarpeet yrityksesi kehittymisen tueksi. Asiakkaat arvostavat laadukkaasti toteutettua, kuuntelevaa otetta, jossa asiakas itse on pääosassa. Connection Housen asiakaskysely menee pintaa syvemmälle.
Ilahduttava vuorovaikutus
Haastattelut tehdään asiakkaan ehdoilla ja hänen aikaansa kunnioittaen. Asiakasta todella kuunnellaan ja hänen näkemyksiään arvostetaan. Keskustelusta jää hyvä fiilis.
Kohderyhmäsuunnittelu
Kohderyhmän valinta ja laajuus on tärkeää määritellä oikein. Autamme valitsemaan ja löytämään oikeat organisaatiot ja päättäjät haastatteluja varten.
Pintaa syvemmältä
Etsimme todellista ymmärrystä sirpaleisen datan seasta. Asiantuntijan tekemässä haastattelussa päästään asiakkaan todellisiin haasteisiin ja tarpeisiin kiinni.
Myyntimahdollisuudet
Selvitämme mahdollisuudet lisä- ja jatkomyyntiin haastattelun yhteydessä. Osaamme tulkita myös hienovaraisia ostosignaaleja ja esittää jatkokysymyksiä.
Tarkkasilmäinen analyysi
Asiantuntijamme poimivat raportista trendit ja ilmiöt, joihin kannattaa kiinnittää huomiota. Autamme sinua hahmottamaan kokonaiskuvan asiakaskunnastasi.
Selkeä yhteenveto
Saat selkeäsanaisen raportin ja yhteenvedon haastattelujen perusteella. Emme tuota pelkkiä tietorivejä. Saat konkreettiset tulokset ja selkeät toimintaohjeet jatkoon.

Asiakaskysely



YMMÄRRÄ asiakkaitasi ja kehitä palveluasi

TEE markkinointiteko ja osallista asiakkaasi

KUUNTELE asiakkaidesi toiveita ja tarpeita

VAIKUTA asiakaskokemukseen ja lisää myyntiä

VAHVISTA asiakassuhteitasi

 

Asiakaskyselyllä varmistat oikeat päätökset

Kun pelkät numerot eivät riitä, on asiakaskysely hyvä väylä keskustella asiakkaidesi kanssa suoraan. Lue, miten Talenom onnistui Connection Housen asiakaskyselyä apuna käyttäen.

 

Asiakaskysely antaa vastaukset avoimiin kysymyksiin myös silloin, kun teet palvelumuotoilua

Connection House selvittää asiakkaiden kokemukset ja näkemykset henkilökohtaisen haastattelun avulla. Customer Experience, CX, asiakaskokemus tai palvelukokemuksen käyttäjälähtöinen suunnittelu – räätälöity asiakaskysely sopii erinomaisesti palvelumuotoilun tarpeisiin. Saat Connection Houselta käyttöösi oman tiimin asiakaskokemusten kartoittamiseen ja haastatteluiden tekemiseen. Kun haluat testata ketterästi, miten uusi tuotteesi tai palvelusi todellisuudessa menee kaupaksi, tutustu myös Connection Housen myyntipilottiin.

 

Pyydä tarjous