Etusivu / Asiakastarinat / Elisa Oyj
Elisa Oyj
Muutoskykyinen myyntikumppani
Tietoliikennepalveluita ja digitaalisia ratkaisuja tarjoava Elisa on Connection Housen pitkäaikainen asiakas. Vuonna 2006 aloitetun yhteistyön sisältö on elänyt vuosien varrella, Elisan koko ajan kehittyvää liiketoimintaa myötäillen.
Elisan PK-asiakkaista vastaava myyntijohtaja
Jarkko Jahnukainen kuvailee Connection Housea avoimeksi, palvelualttiiksi ja luotettavaksi kumppaniksi.
Elisan ja Connection Housen yhteistyökumppanuus solmittiin aikoinaan tukemaan Elisan kännykkäliittymien myyntiä.
Nykyisin Connection House auttaa Elisan yritysasiakkaita heidän digitalisoidessaan omaa liiketoimintaansa. Tämä tarkoittaa käytännössä erilaisten digitaalisten ratkaisujen ja tietoliikennepalveluiden myyntiä yritysasiakkaille.
Connection Housen muutoskykyisyys on osoittautunut valttikortiksi tällä yhdessä kuljetulla matkalla.
Mukana kehityksessä
Elisan PK-asiakkaista vastaava myyntijohtaja Jarkko Jahnukainen kuvailee heidän ja Connection Housen yhdessä kulkemaa taivalta näin: ”Elisa aloitti yhteistyönsä Connection Housen kanssa viitisentoista vuotta sitten. He ovat olleet tekemässä meille arvokasta myyntityötä tuote-, palvelu- ja ratkaisuvalikoimamme koko laajuudessa. Olemme vuosien varrella pienentäneet yhteistyökumppaneittemme määrää, mutta Connection Housen olemme halunneet pitää. Syynä tähän on heidän muutoskykyisyytensä. Liiketoimintamme on kehittynyt huimasti vuosien varrella, ja Connection House on kyennyt kehittymään meidän kanssamme.”
”Meillä on ollut välillä haastaviakin tilanteita, mutta yhdessä olemme niistäkin selviytyneet. Connection House on osoittanut nopeaa reagointikykyä tilanteissa, joissa on pitänyt ryhtyä korjaaviin toimenpiteisiin”, jatkaa Jahnukainen.
Pitkäaikaisia asiakassuhteita vaalien
”Kuvailisin Connection Housea avoimeksi, palvelualttiiksi ja luotettavaksi kumppaniksi. Erityisen hyvin he ovat onnistuneet olemassa olevien asiakkademme palvelemisessa. Yhteistyömme on tuonut meille paljon pitkäaikaisia asiakkaita. Yhteyshenkilöllä on merkittävä rooli asiakassuhteiden hoidossa. Tunne on vahvasti mukana ihmisten päätöksenteossa ja ihmisten välisellä kemialla on suuri vaikutus kauppojen syntymiseen”, kuvailee Jahnukainen.
”Koen, että Connection Housella on syvällinen ymmärrys meidän liiketoiminnastamme. Voin todeta saavuttaneemme yhteistyöllemme asetetut tavoitteet niin myynnin kuin asiakastyytyväisyydenkin osalta”, toteaa Jahnukainen.