Etusivu / Asiakastarinat / Klinkmann Oy
Klinkmann Oy
Yhteen hioutuneet kumppanit
Digitaalisen automaation ja sähkönjakelun ratkaisuja tarjoavan Klinkmannin ja Connection Housen yhteistyö alkoi vuonna 2020, ja kumppaneista on tämän jälkeen hioutunut tiivis parivaljakko.
Klinkmannin markkinoinnista vastaava Heini Holappa ei ole joutunut katumaan yhteistyön aloittamista, vaikka kuvailee lähtötilannetta näin: ”Myönnän, että minulla on aiemmin ollut paljonkin ennakkoluuloja puhelimitse tehtävien kartoitusten toimivuutta kohtaan. Tästä huolimatta olimme uteliaita kokeilemaan hieman perinteisempää markkinakartoitusta digitaalisten markkinointitoimenpiteidemme rinnalla.” Niinpä Holappa alkoi etsimään tietoa potentiaalisista yhteistyökumppaneista ja kuuli verkostonsa kautta Connection Housen palveluhalukkaasta tavasta toimia.
”Jo ensimmäinen yhteydenottoni Connection Houseen antoi hyvää esimakua heidän aktiivisuudestaan: heille lähettämästä sähköpostiviestistäni ei ehtinyt kulua edes tuntia, kun he olivat jo tiedustelemassa tilanteestamme. Välillemme syntyi keskustelu, jossa korostui heidän vilpitön uteliaisuutensa meidän liiketoimintaamme kohtaan: mitä me teemme ja mitä meidän asiakkaamme tekevät. Tämä vakuutti minut”, muistelee Holappa.
Hyvä kumppani ymmärtää syvällisesti asiakastaan
Klinkmannin osaamisalue on hyvin teknistä pitäen sisällään mm. kone- ja laiteohjauksia, digitalisoidun tuotannon ohjelmistoja, automaation tietoverkkoja ja -suojaa, tuotantoautomaatiota, sähkökeskusten tekniikkaa sekä erilaisia energiasovelluksia. Näitä asioita ymmärtääkseen on Connection Housen pitänyt todella paneutua asioihin. ”Heillä on valtava halu kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Hioakseen omaa tekemistään ottaa Connection Housen väki kaiken heille tarjoamamme tietämyksen innokkaana vastaan. Tämä yhteinen taival on kasvattanut hurjasti heidän ymmärrystään meidän tekemisestämme. Koen, että he ovat osa meitä”, kuvailee Holappa.
Connection House rakentaa Klinkmannille kohderyhmiä ja näkee vaivaa tavoittaakseen Klinkmannin liiketoiminnan kannalta juuri oikeanlaisia ihmisiä. Puhelimitse tapahtuvaa kontaktointia on tehty erityyppisillä teemoilla. Kyseessä voi olla uusista tuotteista kertominen tai vaikkapa asiakkaan kutsuminen häntä hyödyttävään tapahtumaan. ”Minun pitää todeta, että aiemmat ennakkoluuloni puhelimella tehtäviä kartoituksia kohtaan väistyivät nopeasti. Olen todella tyytyväinen Connection Housen meille antamasta panoksesta ja jatkamme heidän kanssaan mielellään tulevaisuudessakin. Tykkään heidän positiivisesta ja välittömästä tyylistä palvella meidän asiakkaitamme. Tämän lisäksi koen, että minua on pidetty tiiviisti ajan tasalla projektiemme etenemisestä. Voin vilpittömästi suositella Connection Housea muillekin”, toteaa Holappa.